Časté dotazy VPK

Ano, aplikace je zcela zdarma, na rozdíl od plastové karty, u které se platí poplatek za její zřízení.

Stáhněte si aplikaci z Google Play nebo App Store a klikněte na „Přicházím z předchozí aplikace“. Zadejte svůj e-mail, potvrďte odkaz v e-mailu a nastavte si heslo. Vaše data, včetně aktivního kupónu, se automaticky přenesou.

Pokud se vaše předplatné nezobrazí, kontaktujte infolinku 371 655 600.

Ano, ale aktivní kupón může být pouze na jednom nosiči. Můžete ho libovolně přesouvat mezi plastovou kartou a aplikací. Převod trvá až 1 hodinu, počítejte tedy s touto prodlevou.

Pozor! Hodinová prodleva se nově vztahuje i na nákup na prodejních místech, kde byl kupón dříve dostupný okamžitě.

Nemusíte se bát, plastové karty nekončí. Virtuální Plzeňská karta je jen možnost, jak si cestování po Plzeňském kraji výrazně usnadnit.

Předplatné lze zakoupit prostřednictvím nové aplikace Virtuální Plzeňská karta, v zákaznických centrech PMDP nebo na e-shopu Plzeňské karty. Nově bude kupón na kartě aktivní automaticky do 1 hodiny od nákupu. Už nebude nutné hledat terminál v MHD pro validaci předplatného.

Pozor! Hodinová prodleva se nově vztahuje i na nákup na prodejních místech, kde byl kupón dříve dostupný okamžitě.

Pokud už máte vytvořený účet na e-shopu Plzeňské karty a autorizovanou plastovou Plzeňskou kartu, stáhněte si mobilní aplikaci Virtuální Plzeňská karta (odkazy a QR kódy ke stažení naleznete výše) a proveďte přihlášení pod stejnými údaji jako na e-shopu Plzeňské karty.

Pokud ještě nemáte autorizovanou plastovou Plzeňskou kartu, registrujte se na e-shopu Plzeňské karty a zvolte možnost "přidat kartu" a následně "dopravní karta". Napište číslo vaší plastové Plzeňské karty a poté zavolejte na infolinku 371 655 600, kde vás operátorka ověří a tzv. autorizuje Plzeňskou kartu. Tím se spáruje váš e-shopový účet s Plzeňskou kartou. Poté si stáhněte aplikaci Virtuální Plzeňská karta a přihlašte se pod stejnými údaji jako na e-shopu Plzeňské karty. 

Předplatné zakoupené před 28. 2. 2025 je potřeba do aplikace převést v zákaznickém centru PMDP. Nové předplatné zakoupené po tomto datu již lze převádět v aplikaci.

Upozorňujeme, že každý převod mezi identifikátory trvá až 1 hodinu a nemůžete se tedy předplatným po tuto dobu prokazovat.

Pokud se vaše předplatné nezobrazí, kontaktujte infolinku 371 655 600.

  • Zadávám chybné přihlašovací údaje – ověřte, že skutečně zadáváte správné údaje
  • Nenastavil jsem si nové heslo po přechodu z předchozí aplikace – kliknu na tlačítko Přicházím z předchozí aplikace a nastavím si nové heslo. Když mi aplikace hlásí, že daný e-mail v databázi neexistuje, můj účet nebyl převeden a musím se tak nově registrovat.
  • Už mám účet na e-shopu, ale nemám tam autorizovanou žádnou Plzeňskou kartu – na e-shop Plzeňské karty zvolte možnost "přidat kartu" a následně "dopravní karta". Napište číslo vaší plastové Plzeňské karty a poté zavolejte na infolinku 371 655 600, kde vás operátorka ověří a tzv. autorizuje Plzeňskou kartu. Tím se spáruje váš e-shopový účet s Plzeňskou kartou. Poté si stáhněte aplikaci Virtuální Plzeňská karta a přihlašte se pod stejnými údaji jako na e-shopu Plzeňské karty.