Výměna Firemní PK

Kde lze podat žádost o výměnu Firemní Plzeňské karty?

  • v Zákaznickém centru PMDP - Denisovo nábřeží 12
  • v Zákaznickém centru PMDP - Klatovská 12
  • nebo po rezervaci schůzky v Kartovém centru, Tylova 12

Kdy mám žádat o výměnu Firemní Plzeňské karty?

V případě, že se blíží konec platnosti Vaší Firemní Plzeňské karty (platnost je vytištěna přímo na kartě), je třeba dostavit se alespoň měsíc před datem expirace na jedno z výše uvedených prodejních míst PMDP a zažádat zde o výměnu Vaší Firemní Plzeňské karty.

Měsíční lhůta pro výměnu Plzeňské karty je stanovena z důvodu bezproblémového přenosu případného platného jízdního kuponu či hotovosti na elektronické peněžence z původní karty na nově vydaný nosič (po skončení platnosti Plzeňské karty je karta automaticky zablokována a nelze ji dále využívat jako platný jízdní doklad)

Co potřebuji k podání žádosti?

Jak mohu zaplatit?

Výměnu Firemní Plzeňské karty i její dobití můžete uhradit následujícím způsobem:

  • hotově
  • platební kartou (pouze Zákaznická centra PMDP, Denisovo nábřeží 12, Klatovská 12)
  • na fakturu - je potřeba předložit objednávku (tato forma úhrady je možná pouze po předchozí domluvě - bude řešeno vždy individuálně)

Kdy si mohu vyzvednout novou Firemní Plzeňskou kartu?

Nová Firemní Plzeňská karta bude připravena do 20 pracovních dnů, v případě nutnosti je možné vystavit kartu i na počkání po uhrazení poplatku dle platného ceníku.

Co potřebuji k vyzvednutí nové Firemní Plzeňské karty?

  • kontrolní útržek (vydá obsluha při podání žádosti o výměnu FPK)
  • občanský průkaz nebo cestovní pas
  • původní Firemní Plzeňskou kartu, které končí platnost

Nová Plzeňská karta se vydává na 5 let od data vydání