Ztráta / Nefunkčnost karty / Změna údajů

Pro využití této služby se můžete objednat na www.uradbezcekani.cz (pouze pro zákaznické centrum Denisovo nábřeží 12)

Plzeňskou kartu můžete zablokovat 

  • na infolince 371 655 600 (po-pá 7:00 – 18:00). Je potřeba znát odpověď na kontrolní otázku, pokud jste ji dříve uvedl/a v žádosti.
  • osobně v Zákaznickém centru PMDP (Klatovská 12, Denisovo nábřeží 12). Zde můžete provést blokaci karty na základě předložení občanského průkazu

Kde mohu požádat o novou kartu:

  • Zákaznická centra PMDP (Denisovo nábřeží 12, Klatovská třída 12)

Co s sebou:

  • vyplněnou Žádost o vydání duplikátu Plzeňské karty
  • občanský průkaz nebo cestovní pas
  • průkazovou fotografii o rozměrech 35 x 45 mm (v Zákaznických centrech PMDP, tzn. Denisovo nábřeží 12 a Klatovská 12, je možné pořízení fotografie na místě za poplatek dle platného ceníku)
  • v případě, že je žadatel zastupován třetí osobou, vyžadujeme vždy úředně ověřenou plnou moc

Ceník karet:

Vydání karty:

Cena

- v běžném režimu do 2 pracovních dnů

170 Kč

- na počkání

250 Kč

 

 

 

 

Platnost Plzeňské karty je 5 let od data vydání.

Co potřebuji k vyzvednutí nové karty?

  • kontrolní útržek žádosti (vydá obsluha při podání žádosti)
  • občanský průkaz nebo cestovní pas
  • u dětí do 15 let:
    • zákonný zástupce, který podával žádost – stačí občanský průkaz
    • zákonný zástupce, který nepodával žádost – občanský průkaz, ve kterém je dítě zapsáno nebo rodný list dítěte

Služba zaslání Plzeňské karty poštou

Plzeňskou kartu je možné po osobním podání žádosti následně doručit prostřednictvím České pošty. Více informací o této službě naleznete v záložce Karta poštou