Ztráta / Nefunkčnost karty / Změna údajů Firemní PK

Pro využití této služby se můžete objednat na www.uradbezcekani.cz (pouze pro zákaznické centrum Denisovo nábřeží 12)

Plzeňskou kartu můžete zablokovat 

  • e-shopu Plzeňské karty, pokud máte přiřazenou kartu ke svému účtu
  • na infolince 371 655 600 (po-pá 7:00 – 18:00). Je potřeba znát odpověď na kontrolní otázku, pokud jste ji dříve uvedl/a v žádosti.
  • osobně v Zákaznickém centru PMDP (Klatovská 12, Denisovo nábřeží 12). Zde můžete provést blokaci karty na základě předložení občanského průkazu (vyřizuje jednatel nebo kontaktní osoba)

Kde mohu požádat

  • Zákaznická centra PMDP na Denisově nábřeží 12 nebo Klatovské třídě 12
  • nebo po rezervaci schůzky v Kartovém centru, na Denisově nábřeží 12 (při počtu vyšším než 5 ks)

Co s sebou:

  • platný doklad totožnosti osoby uvedené v Žádosti jako „Kontaktní osoba“
  • případně úředně ověřenou PLNOU MOC pro osobu, které bude za ekonomický subjekt jednat jako „Kontaktní osoba“ (plná moc je vyžadována v případě, že žádost podává jiná osoba než jednatel společnosti uvedený v předloženém výpisu z Obchodního či jiného rejstříku). Plnou moc nevyžadujeme v případě, že je kontaktní osoba stejná jako u první žádosti o kartu a máme tuto osobu zapsanou v systému (což si můžete případně ověřit přes infolinku).

Ceník karet:

Vydání karty:

Cena

- do 2 pracovních dnů

200 Kč

- na počkání

300 Kč

 

 

 

 

Platnost Plzeňské karty je 5 let od data vydání.

Co potřebuji k vyzvednutí nové karty?

  • kontrolní doklad, který vydá obsluha při podání žádosti
  • občanský průkaz nebo cestovní pas

Služba zaslání Firemní Plzeňské karty poštou

Firemní Plzeňskou kartu je možné po osobním podání žádosti následně doručit prostřednictvím České pošty. Více informací o této službě naleznete v záložce Karta poštou