Zráta / Duplikát / Změna údajů
Ztratil jsem kartu
Pokud jste ztratil/a Plzeňskou kartu, nejprve ji zablokujte
- telefonicky na infolince tel. 371 655 600 (7.00 – 18.00). Je potřeba znát odpověď na kontrolní otázku, kterou jste uvedl/a v žádosti o kartu.
- osobně v Zákaznickém centru PMDP (Klatovská 12, Denisovo nábřeží 12; po-pá 7.00 – 18.00, so 8.00 – 12.00). Zde můžete provést blokaci karty i v případě, že jste kontrolní otázku a odpověď ve své žádosti neuvedli. Karta vám bude zablokována na základě předložení občanského průkazu.
Poté nám napište a zjistěte, zda byla vaše karta nalezena
- napište nám na info@plzenskakarta.cz
- pokud vaši kartu nemáme, vyrobíme na vaši žádost duplikát karty. V tomto případě postupujte podle instrukcí níže.
Potřebuji vydat duplikát karty
v případě, že jste ztratil/a kartu nebo se změnily údaje vytištěné na kartě (změna příjmení, u Firemní Plzeňské karty název společnosti, IČO), zažádejte si prostřednictvím formuláře Žádost o zablokování/odblokování, žádost o vydání duplikátu, žádost o změnu údajů
Potřebuji nahlásit změnu údajů
pokud se změnily údaje, které nejsou vytištěny na kartě (adresa, kontakt), stačí nás informovat předáním téhož formuláře téhož formuláře, v němž vyplníte aktuální a správné údaje