Ztráta / Nefunkčnost karty / Změna údajů

Pro využití této služby se můžete objednat na www.uradbezcekani.cz (pouze pro zákaznické centrum Denisovo nábřeží 12)

Virtuální karta jako alternativa

Pokud plánujete využívat kartu pouze pro dopravní účely, doporučujeme stáhnout aplikaci Virtuální karta, jejíž zřízení je zdarma. V aplikaci se registrujete, vyplníte osobní údaje a pokud nechcete uplatňovat slevu z jízdného, můžete rovnou kartu dobít a cestovat. V aplikaci si také můžete zakoupit jednotlivé jízdenky, vybrané vstupenky nebo vyhledat jízdní řády. Zakoupené jízdné můžete využít v celém Plzeňském kraji. Pokud potřebujete uplatnit slevu z jízdného nebo bezplatnou přepravu, navštívíte zákaznické centrum s příslušnými doklady (podívejte se, které doklady potřebujete). Více informací najdete na webu Virtuální karty.

Postup při přechodu na Virtuální kartu:

  • Pokud bylo na ztracené/zničené Plzeňské kartě předplatné na zónu Plzeň, můžeme ho přehrát na Virtuální kartu.
  • Pokud byly na Plzeňské kartě peníze v elektronické peněžence, dohledáme konečný zůstatek během 1 měsíce a následně vyplatíme peníze v hotovosti.
  • Pokud byla na Plzeňské kartě pouze aktivovaná sleva nebo bezplatná přeprava, můžete zavolat na infolinku 371 655 600 a my následně porovnáme údaje z databáze Plzeňské karty a aktivujeme nárok na Virtuální kartu.

Plzeňskou kartu můžete zablokovat

  • e-shopu Plzeňské karty, pokud máte přiřazenou kartu ke svému účtu
  • na infolince 371 655 600 (po-pá 7:00 – 18:00). Je potřeba znát odpověď na kontrolní otázku, pokud jste ji dříve uvedl/a v žádosti.
  • osobně v Zákaznickém centru PMDP (Klatovská 12, Denisovo nábřeží 12). Zde můžete provést blokaci karty na základě předložení občanského průkazu (u dětí do 15 let na základě rodného listu - viz níže)

Kde mohu požádat o plastovou kartu

Co s sebou, pokud jdete žádat o kartu osobně

  • vyplněnou Žádost o vydání duplikátu Plzeňské karty - žádost se nevyplňuje, pokud žádáte o kartu v zákaznických centrech (Denisovo nábřeží 12, Klatovská třída 12)
  • občanský průkaz nebo cestovní pas
  • originál rodného listu u dětí do 15 let - žádost i vyzvednutí Plzeňské karty nebo jejího duplikátu vyřizuje zákonný zástupce, který doloží originál rodného listu dítěte nebo občanský průkaz, v němž je dítě zapsáno. Možné je též předložit platné občanské průkazy dítěte i zákonného zástupce, z nichž je možné spolehlivě ověřit identifikační údaje (jméno, příjmení, bydliště) a bez jakýchkoliv pochybností dovodit vztah mezi nimi (musí být shodné příjmení a bydliště).
  • průkazovou fotografii o rozměrech 35 x 45 mm (v Zákaznických centrech PMDP, tzn. Denisovo nábřeží 12 a Klatovská 12, je možné pořízení fotografie na místě za poplatek dle platného ceníku)
  • v případě, že je žadatel zastupován třetí osobou, vyžadujeme vždy úředně ověřenou plnou moc

Ceník karet

Vydání karty:

Cena

- do 2 pracovních dnů - vyzvednutí v Plzni

200 Kč

- na počkání (pouze v zákaznických centrech PMDP)

300 Kč

 

 

 

 

Platnost Plzeňské karty je 5 let od data vydání.

Co potřebuji k vyzvednutí nové karty?

  • kontrolní doklad, který vydá obsluha při podání žádosti nebo číslo objednávky při podání žádosti přes e-shop Plzeňské karty
  • občanský průkaz nebo cestovní pas
  • u dětí do 15 let:
    • zákonný zástupce, který podával žádost – stačí občanský průkaz
    • zákonný zástupce, který nepodával žádost – svůj občanský průkaz a originál rodného listu dítěte nebo občanský průkaz dítěte (pokud je shodné příjmení a bydliště)

Služba zaslání Plzeňské karty poštou

Plzeňskou kartu je možné doručit prostřednictvím České pošty. Více informací o této službě naleznete v záložce Karta poštou