Virtuální karta - Cool návod
KDE SEHNAT VIRTUÁLNÍ KARTU?
Kde jinde než na netu, stačí se zaregistrovat, přidat fotku, vyplnit pár údajů a je to.
Nebo si rovnou stáhni apku „Virtuální karta“ na App Store nebo Google Play a všechny kroky můžeš provést tam.
- Registrace
- klasika, registruj se tady, zadáš mail, heslo a čekáš na zprávu
- ve zprávě, která ti přijde, potvrdíš odkaz, tím ověříš správnost mailu a máš to
- heslo i mail si můžeš změnit, když klikneš na "profil" a "můj účet“ a pak na „změnit uživatelské jméno“ nebo „změnit heslo“
- Vložení fotografie a vyplnění osobních údajů
- abys mohl využívat všechny funkce Virtuální karty, vlož fotku a vyplň údaje
- systém po tobě bude chtít:
- jméno a příjmení
- datum narození
- adresu trvalého bydliště
- telefonní číslo
- fotku
Nezapomeň, že fotka musí být aktuální a průkazového typu, jinak bys mohl mít problém, když potkáš revizora.
- Vyber si, co budeš ukazovat revizorovi
Rozmysli si, jestli chceš mít předplatné v apce v mobilu nebo na své bezkontaktní bankovní kartě
- Apka v mobilu
- Apku „Virtuální karta“ si stáhneš zdarma na App Store nebo Google Play
- v apce můžeš nakupovat předplatné i klasické jízdenky
- pokud potkáš revizora, ukážeš mu QR kód
- bezkontaktní bankovní karta
- bezkontaktní bankovní kartu si ke svému účtu přiřadíš v záložce "identifikátory" (zaplatíš 1 Kč)
- nahraješ si předplatné v záložce "e-shop"
- a pokud potkáš revizora, ukážeš mu svou bezkontaktní bankovní kartu
JAK SI DOBIJU?
- přihlas se ke svému účtu a klikni na záložku "e-shop", kde už si vybereš, co si chceš dobít
- na mail ti přijde účtenka
- dobít si můžeš i přímo v apce „Virtuální karta“
- když chceš slevu (např. studentskou), musíš zaskočit na naše Zákaznické centrum a předložit tam potvrzení (zjisti si dopředu, které potvrzení bude v pohodě podle aktuálních podmínek)
Mrkni se, jak si pořídit a dobít Virtuální kartu
CO SE STANE KDYŽ…
ztratím mobil/platební kartu
Stejně postupuj, i pokud ti ukradnou mobil nebo si koupíš nový
Stejně postupuj, i pokud ti ukradnou platební kartu nebo si ji vyměníš za novou
- přihlas se ke svému účtu na webu a mobil, který jsi ztratil, si zablokuj (záložka „identifikátory“, tlačítko „blokovat“)
- předplatné, které jsi tam měl nahrané, si dej do nového mobilu (na webu v záložce „jízdní kupóny, tlačítko „převést kupón“, v nastavení apky v záložce "správa časových kupónů")
- nezapomeň, že to bude fungovat až za hodinu
potkám revizora a budu mít vybitý mobil, dostanu pokutu?
Stejně postupuj, i pokud si zapomeneš mobil nebo platební kartu
- ničeho se neboj, pokutu určitě nedostaneš
- až si telefon nabiješ, zajdi na Doplatkovou pokladnu v Tylově 12 a ukaž, že máš nabito
- máš na to 15 kalendářních dnů
nebudu mít připojení k netu?
- pokud si chceš koupit předplatné nebo jízdenku přes apku, musíš být on-line
- pokud už máš nabito a chceš to jen prokázat, tak už připojení nepotřebuješ
přestěhuju se, vdám se nebo změním jiné osobní údaje?
- změnu údajů proveď kliknutím na "profil" a "můj účet" kde už si změníš vše, co potřebuješ - pak musíš zaskočit na naše Zákaznické centrum s občankou